Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Dr. Mama aurudu 1 1/2ka idan babek hadanna try karanawa. Vog Dr. 2gen beath gaththa. Laparoscopy test eka Kara eke blockne kiuwa. Periods dawas 28n wenawa. Kisima prashnayakne husband ge reports walata. Ei babek hadennathte thama.

අසන ලද්දේ: Wa*** · වයස 30 · 1033 views

පිළිතුර

සමහරවිට කිසිම ගැටළුවක් නැතිවත් දරු පිළිසිඳ ගැනීම ප්‍රමාදවෙනව. එවැනි අවස්ථාවක ‍‍IUI වැනි ප්‍රතිකාර ක්‍රමයකට ෙයාමුවීම සුදුසුයි