Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Dr man sathi 7 ka daru gebak thiyana amma kenek. iye pereda mata bleed una liquid ekak wage. dr ta pennuwama kiwwa wedemahen bleed wela thiyenne kiyala. ekata hethuwa mokakda? ehema bleed una nisa issarahadi godak risky da?

අසන ලද්දේ: pr*** · වයස 22 · 777 views

පිළිතුර

මෙය සුලබ තත්වයක්. රුධිර වහනය නතරව වුවහෙත් ඉන් දරුගැබට හානි වෙන්නෙ නැහැ.