Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

mama sathi 38ka gebiniyak. mata Dan sathi 2k wage idan vagina eken light yellow colour slippery liquid ekak enawa.a monawada? eeye a liquid ekath ekka harima aduwen blood mix wela kiyala penuna. newatha ehema unoth doctor lagata yanawa kiyala hithuwath ada blood mix wela thibune na.eth ara liquid eka nam enawa.baba hodin dagalanawa.meyata hethuwa kumak wiya hekida?

අසන ලද්දේ: Lo*** · වයස 26 · 579 views

පිළිතුර

මෙය සාමාන්‍ය දෙයක්. දරු ප්‍රසූතියට ආසන්න වන විට රුධිරය මිශ්‍ර ස්‍රාවයක් පිටවිය හැකියි. වෙනත් අපහසුතාවයක් හෝ වේදනාවක් ඇතිනම් වෛද්‍ය වරයෙකු හමුවී පරීක්ෂා කරවා ගැනීම සුදුසුයි.