ප්රශ්නය
Doctor mage pregnancy ekata den sathi 24i.eth mama iye scan ekak karama eke thibune sathi 22i dawas 6i kiyala.sathiyaka wenasak thiyenawa kiyala vog kiwwa.ethsir mage masa 3 scan ekedi dina hariyata thibuna.meka babata getaluwak weida.mata kalin 20weeks walin babek nethi una.
පිළිතුර
බොහෝවිට මෙය ගැටළුවක් වෙන්නෙ නැහැ. නැවත ස්කෑන් පරීක්ෂා කර බැලීම අවශ්ය වෙනව.