Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Doctor mage pregnancy ekata den sathi 24i.eth mama iye scan ekak karama eke thibune sathi 22i dawas 6i kiyala.sathiyaka wenasak thiyenawa kiyala vog kiwwa.ethsir mage masa 3 scan ekedi dina hariyata thibuna.meka babata getaluwak weida.mata kalin 20weeks walin babek nethi una.

අසන ලද්දේ: Du*** · වයස 28 · 837 views

පිළිතුර

බොහෝවිට මෙය ගැටළුවක් වෙන්නෙ නැහැ. නැවත ස්කෑන් පරීක්ෂා කර බැලීම අවශ්‍ය වෙනව.