Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Dr.man masa 2kin osap une ne. Man mita masa 3kata pera biona tablet eka use kara. E nisada osap kramaya akrama wath wela thinne. Man doctor kenek channel karala ekata treatment karanna onida

අසන ලද්දේ: Ch*** · වයස 23 · 843 views

පිළිතුර

ගැබ් ගැනීමට අවදානමක් නොමැති නම් දැන්ම මේ ගැන පරීක්ෂා කර බැලීමට අවශ්‍ය නැහැ.