Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Doctar mama upath palana pethi aurudu 2k gaththa. Dan nathara karala babek balapirothuwen inne. Masika osap wima wenneth masa 2kin 3kin. Pebarawari 10ya haduna para thama hadune na. Preghnacy clip ekakin muthra ekak beluwa eth pregnat na. Mata babek hitinda godak kal yaida. Ane mata pilithurak denna doctor.

අසන ලද්දේ: Du*** · වයස 24 · 617 views

පිළිතුර

ඔසප් වීම අක්‍රමවත් නිසා ඔබ වෛද්‍ය වරයෙකු හමුවී පරීක්ෂා කරවා ගැනීම සුදුසුයි.