Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Doctor mam marry karala 3 years wenawa thamath babala nahe.babata hitiyema nahe mam April 23 urine check kala strip ekin eka line 2 k thiyana wa but second line eka light mam pregnant tha??? Mam monawada karanna ona????? Thank u

අසන ලද්දේ: Sh*** · වයස 28 · 657 views

පිළිතුර

නැවත මුත්‍රා පරීක්ෂා කර බලන්න. ඉරි දෙකම එකම පාටින් පෙන්වන විටයි මුත්‍රා පරීක්ෂණය පොසිටිව් ලෙස සලකන්නෙ.