Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

hello doctor, api marry karala danata aurudu 3 na marak wenawa, mage wife mul watawata pregnut une 2015 may, eka twinsla, ita passe octomber wala eyata misscarige ekak una. doctor api denna dan godak manasikawa watila inne, apita tawama daruwek hada ganna bari unu eka gana, api doctorls la godak lagata giya. e okkoma doctors la kiuwe api dennage kisima prashnayak na kiyala. doctor mage wifege mensas hariyata dinayata hadenneth na. giya para dawas 60k hadenne natiwa hidala doctor kenekwa hambuna. ita pass doctor dipu bheth walata tamai hadune dawas 10ka vitara passe. dan me parath ehemai. eyata antimata hadune giya febuary 22. adath dawas 57k wenawa. eyath e gana loku dukain inne. doctor man inne rata. mama masa 3nakata sarayak tamai lankawata yanne. man masa 3k niwadu. giya para man masa 5k niwadu gatta eth apita babek hadaganna bari una. pls doctor mata obatumawa munagahenna puluwanda man lankawata awama. man enne july mase mada. apita udukaranna doctor pls. api asai ape gedara daru surahl balanna, ewagema amma kenekui tatta kenekui wenna. doctor man ikman answer ekak enakam innawa, doctorta jesu pihitai

අසන ලද්දේ: SA*** · වයස 30 · 778 views

පිළිතුර

සායනයේදී හෝ කොළඹ පුුද්ගලික රෝහලකදී මා හමුවීමට හැකියාව තිබෙනව.