Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Dr mata awasan warata menses hadune 2016.12.21 weni dina mama kisidu paul salasum kramayak bavita karanne nha waidya tumani danata masa 3 hamarak pamana wenawa pregnancy test genat baluwat pennanne naha prednet kiyala prednet natnam ai waidyatumani menses hadenne natte piliturak laba denna doctor.

අසන ලද්දේ: As*** · වයස 24 · 613 views

පිළිතුර

ඔසප් වීම ප්‍රමාද වෙන්න විවිධ හේතු බලපානව. වෛද්‍ය වරයෙකු හමුවී පරීක්ෂා කරවා ගන්න.