Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Doctor man pregnet wela masa 2 maren wage mata bleed una. Doctor kiwwa baba hadila ne eka nisa ain karamu kiyala. Passe tablet dala garbaya iwath kala namuth thwa kali ithuru una nisa wash karanna sidda una. Doctors wash kitimakin pasu nawatha babek hadanna kopamana kalayak sitiya yuthuda?? Wash kirima thulin eelaga babata prashnayak weida dr.??

අසන ලද්දේ: Ma*** · වයස 26 · 521 views

පිළිතුර

මේ නිසා නැවත ගැබ් ගැනීමෙන් පසු සංකූලතා ඇති වෙන්නෙ නැහැ. නැවත ඔසප්වීම සිදුවූ පසු ගැබ් ගැනීමට උත්සාහ කරන්න