Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Doctor mn marry karala may valata auruddak venava. Api babala balaporoththuven inne. Api birth control kare ne. Den masa 4k vage idan periods date eka akkramavath. December 27 periods una ita passe February 8 perios unata passe thama periods une ne doctor . hcg text eka normal. Mn doctor kenek channel karanna awashyada doctor babala pramada venna mekath balapnvda.

අසන ලද්දේ: Th*** · වයස 25 · 364 views

පිළිතුර

ඔසප් වීම අක්‍රමවත් වීම නිසා ගැබ් ගැනීමට ප්‍රමාද වෙන්න ඉඩ තිබෙනව. මෙයට හේතුවෙන කිසියම් රෝග තත්වයක් ඇතිදැයි පරීක්ෂා කර බැලීම සුදුසුයි.