Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Sir mama pregnant kenek dan babata monts 6 i.week 6 idanma digatama vomiting thawamath nathara une na.dan maasa 5ka idan vomiking 1 gannawa.ethakota nm amaruwak wenne na.eth doctor digatama e drugs eka ganna eka babata ahitakaraida kiyala mata dana gannai awashya.

අසන ලද්දේ: De*** · වයස 23 · 414 views

පිළිතුර

වෛද්‍ය නිර්දේශ මත මේ තත්වයට ලබා ගන්නා ඖෂධ නිසා දරුගැබට හානියක් වෙන්නේ නැහැ. නමුත් මෙතරම් කාලයක් වමනය පැවතීම අසාමාන්‍ය නිසා එයට හේතු සොයා බැලීමට පරීක්ෂා කරවා ගැනීම සුදුසුයි.