Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Goodmorning Dr. Mama inne Kuwait wala api marry karala aurudu 2 k wenawa .et mata tama babek naha mama kisima contraceptive medicine use karala na mage period some time regularly wenne naha mama mehe Dr kenek channel karala check kala eya kiyanawa mage right side ovaries out of balance kiyala mokakada me tattwe mata pahadili karala Denna.

අසන ලද්දේ: Ni*** · වයස 32 · 440 views

පිළිතුර

මෙම පරීක්ෂණ වාර්තා නොමැතිව හරියමට ඔබ සඳහන් කරන්නේ කුමන තත්වයක්දැයි පැහැදිලි කිරීමට අපහසුයි. බොහෝවිට ඔබට ඩිම්බ මේරීම සාමාන්‍ය ලෙස සිදුවෙන්නේ නැතුව ඇති. ඒ සඳහා ප්‍රතිකාර අවශ්‍ය වෙනව.