Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Mama pregnant wela dan sathi 30i.sathi 28di clinic doctor kiwwa baba podi kiyala.namuth scan eken vog doctor kiwwa baba hodata innawa podi naha kiala.e wenakotath 30 weeks wala babage growth ekak thiyanawa kiwwa.namuth adath clinic eken doctor kiwwa baba godak podi kiyala Nawatha scan karanna kiyala.mama kala yuththe kumakda doctor

අසන ලද්දේ: Me*** · වයස 27 · 420 views

පිළිතුර

ස්කෑන් පරීක්ෂණය සාමාන්‍ය නම් මේ ගැන කලබල විය යුතු නැහැ.