Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Dr mn marry karala masa 4k wenawa.me mase mt opas vima danata dawas 5k parakkui.pragnat chek karaddi thama positive kiyala pennanne na.doctor kenek blood test ekakuth kara hcg kiyala homana ekak chek kara eyath qwe danata pragnat na kiyala.thawa sathiyak innalu hariyata danaganna.eth mt kema dakinakotath appiriyai.oluwe karakevilla wamanaya thiyenawa.mt thiyenne wena ledakda?hariyatama pragnatda kiyala danaganna berida danma.mn godak amaruwen inne me hinda

අසන ලද්දේ: Sh*** · වයස 25 · 612 views

පිළිතුර

රුධිර පරීක්ෂණය නෙගටිව් නම් ඔබ දැනට ගැබ් ගෙන නැහැ. තවත් සතියකින් පමණ මුත්‍රා පරීක්ෂා කර බලන්න.