ප්රශ්නය
sir mata pcod thibuna.mama den sathi 7k gebiniyak .letroz 2.5mg beheth eka beela pregnat une. mage scan report eke thiyenawa GESTATIONAL SAC SEEN - YES kiyalath FETAL ECHO/FETUS - NO kiyalath ane sir mehema thiyenawanam dharugeba iwath karanna onada ?.kalalaya wardhanaya wenne nedda? mage sathi 5 - 7 scan report dekema e vidiyata thiyenne vog sir quwa palweni s.r. wada dewani eke podi wardhanayak thiyenawa kiyala
පිළිතුර
මෙය හරියටම දැන ගැනීමට නැවත ස්කෑන් පරීක්ෂණයක් කර බැලිය යුතුයි.