Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

sir mata pcod thibuna.mama den sathi 7k gebiniyak .letroz 2.5mg beheth eka beela pregnat une. mage scan report eke thiyenawa GESTATIONAL SAC SEEN - YES kiyalath FETAL ECHO/FETUS - NO kiyalath ane sir mehema thiyenawanam dharugeba iwath karanna onada ?.kalalaya wardhanaya wenne nedda? mage sathi 5 - 7 scan report dekema e vidiyata thiyenne vog sir quwa palweni s.r. wada dewani eke podi wardhanayak thiyenawa kiyala

අසන ලද්දේ: ch*** · වයස 30 · 494 views

පිළිතුර

මෙය හරියටම දැන ගැනීමට නැවත ස්කෑන් පරීක්ෂණයක් කර බැලිය යුතුයි.