Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Dr.man marry karala awrudu 3k wenawa.api kisima upath palaka pethi pavicchi kale na.paressam uuna vitharai.giya maase idan dariweku balaporothuwen ekata hitiya.eth mata dan menses wela.mata daru pala ahimi welada?.

අසන ලද්දේ: Ay*** · වයස 29 · 521 views

පිළිතුර

ඔසප් වීම සිදුවුනි නම් පසුගිය මස ගැබ් ගැනීමක් සිදුවී නැහැ. නැවත උත්සාහ කර බලන්න.