ප්රශ්නය
Doctor ,මම සති 10 න් scan කළාම කිව්වා බබා abortion වෙලා කියලා.මට bleeding පටන්ගත්තම hospital admit වෙන්න කිව්වා. කාලයක් තියනවද bleed පටන්ගන්න.bleed වෙනවමද.මොකද කරන්න ඕන?
පිළිතුර
එලෙස කාලයක් කියන්න අපහසුයි. නමුත් සති දෙකකට වඩා කාලයක් ගත වෙනවා නම් නැවත වෛද්ය උපදෙස් ලබා ගන්න. සමහර විට ගර්භාෂය තුල ඉතිරි කොටස් බෙහෙත් මගින් ඉවත් කිරීමට සිදුවෙනව. කලාතුරකින් කිසිම රුධිර වහනයක් සිදු නොවන අවස්තාත් තිබෙන අතර එවිට ශල්යකර්මයකින් ගර්භාෂය ඇතුලත පිරිසිදු කිරීමට සිදුවිය හැකියි.