Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Doc man babek balaporottuwen awruddak witara idala pregnant nouna nisa ayurweda behet gannawa.a atare man vog doc kenektat pennuwa.a doc mata dimba moranna folistim tablat eka ganna kiwa.man ayurweda behet ganna atare e tablat eka gattata kamaknedda doctor

අසන ලද්දේ: La*** · වයස 25 · 644 views

පිළිතුර

ප්‍රතිකාර ක්‍රම දෙකක් එකවර කිරීම එතරම් සුදුසු නැහැ.