Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Doctor, mama pregnancyak balaporoththuwen innawa.dawas dekak wamanaya 4 parak giya.kalanthe gathiya kema appiriya gathiya thiyenawa.Giya mase 20 osap una.Me mase 19th osap una.Strip eken test kalath thawama negative result ekak pennane.(Giya maseth osap weema dawas 4k withara parakku wela thada bade kekkumak hedila dumburupatata rudiraya pita una )mata dena ganna ona mage preganacyak sidda welada ? nethi nam wena ledakda? waidyawarayek hamuwiya yuthuda?

අසන ලද්දේ: Ru*** · වයස 30 · 543 views

පිළිතුර

වෛද්‍ය පරීක්ෂාවකින් තොරව මෙය ස්ථිරවම පැවසිය නොහැකියි. වෛද්‍ය වරයෙකු හමුවී පරීක්ෂා කරවා ගන්න. මුත්‍රා පරීක්ෂාව Negative නම් මෙය ගැබ් ගැනීමක් වීමට ඇති ඉඩකඩ අඩුයි.