Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

dr . mata hcg 5000 injection gahuwe octomber 20 . dr mama pegnantda kiyala kawadata wageda balaganna puluwan mata apahu periods hadenna tiyenne november 10..edina pasuwi nawatha dawas kiyakin urin test kara baliya uthuda..

අසන ලද්දේ: ne*** · වයස 28 · 556 views

පිළිතුර

නැවත ඔසප්වීමට නියමිත දිනය පසුවූ විට මුත්‍රා පරීක්ෂාකර බලන්න.