Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

docter mn 5 wenida udema urine test eka kara eka positive hodtama test line eka penwa.e dawasame thawa kipa sarayakma kara. ewage test line eka lawata wage penne. 6 wenida 11 ta wage kara eke test line eka penena nopenena tharam.ai docter ahema wenne.mn pregnat nadda ahema wenne.

අසන ලද්දේ: ha*** · වයස 23 · 533 views

පිළිතුර

සමහර විට මුල් කාලයේ වෙන ගබ්සාවක් නිසා මෙසේ වෙන්න පුළුවන්. නැවත සතියකින් පමන පරීක්ෂා කර බලන්න.