Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Doctor man kettu wenna green tea biwwa eka nawattapu dawase indala mata periods hadenne welawata newe mama ekata July wela beheth gatta ita passe masa dekedi haduna.eth tawamath mata October walata hadune na.plz doctor mekata mokada karanne kiyala mata kiyanna puluwanda

අසන ලද්දේ: Ch*** · වයස 23 · 1278 views

පිළිතුර

බර අඩු කර ගැනීම මෙයට ඇති හොඳම ප්‍රතිකාරයයි. එසේ නැති නම් වෛද්‍ය උපදෙස් මත ඖෂධ ලබා ගත හැකියි.