Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Dr. Mama sathi 28 scan eka kala. Dr. Kiuwa babage stomach harida anith ewata sapekshawa tikak hadila madi kiyala. Rest kalama hari kiuwa. Ane eeka mage daruwata prashnayakda? Daruwa idiri sathiwala e tathwaya hari yai neda? Dr kiuwa meka normal deyak kiyala? Aththada

අසන ලද්දේ: Sh*** · වයස 35 · 467 views

පිළිතුර

දරුවාගේ වර්ධනය අඩුවෙන විට මුලින්ම දක්නට ලැබෙන්නේ උදරයේ මහත අඩුවීම. මෙය නැවත යතා තත්වයට පත්විය හැකියි. නැවත ස්කෑන් පරීක්ෂණයක් කර හරියටම විස්තර දැන ගන්න පුළුවන්.