ප්රශ්නය
Doctor mage thyroid gland eke papillary CA ekak thibila 2008.6.19 total thyroidectomy ,para thyroidectomy kala.then radioiodine treatment kala 2008.8.27.now im married.man pregnant una but 10weeks walin baba abort una 2016.5.14.normal pass una.misaprostol tablets demma.den man ayeth pregnant.den 9weeks.mage TSH level eka wedi.namuth T4 level eka normal.man cox thyroxine 150k gannaw.mage prashnaya thama doctor 1.mage TSH level eka wedi wema babata prashnayak weida? 2.T4 level eka normal thibema pamanak pramanawath noweda? 3.mata calcium gannath wena nisa mama 1alfa .25mcg tds,kalzana 500mg daily gannw.mage s. calcium 8.1mg/dl thibba july mase.doctor calcium gann eka prashnayak da? 4.doctor mama miscarriage ekak una nisa den proluton 12weeks wenakal ganna kiww,ecosprin 75mg,dydrogesterone 10mg gannw.proluton 12weeks gaththata prashnayak nedda? 5.doctor man 1alfa capsule 3nama eka para gannawa.tds ganne.eka prashnayakda?
පිළිතුර
TSH සහ T4 මට්ටම නැවත පරීක්ෂා කර බලා ඖෂධ මාත්රාවන් වෙනස් කිරීමට සිදු වෙනව. Calcium සහ අනිකුත් ඖෂධ මේ ආකාරයටම දිගටම ලබා ගන්න. ඉන් දරු ගැබට හානියක් වෙන්නේ නැහැ.