Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Mama aneesa mang marri karala 4 years venava mata tama babala ne mata palaveni baba 3 month eke abortion una me mase mata predict Ave ne urine test kara eke invalid kiyala pennuva eka ai dr

අසන ලද්දේ: An*** · වයස 24 · 469 views

පිළිතුර

මෙය ඔසප්වීම ප්‍රමාදවූ අවස්තාවක් විය හැකියි. දරු පිළිසිඳ ගැනීම පමා වීමට හේතු සොයා බලා සුදුසු පරිදි ප්‍රතිකාර කිරීම අවශ්‍යයි.