Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Doctor mata periods iwara wela dawas 29 n strip eka positive una. Samanyen pregnant kiyala danaganna 6 week yanawada? Naththam strip eke widiyata man dan pregnant da?

අසන ලද්දේ: di*** · වයස 28 · 543 views

පිළිතුර

නැහැ. දැනට වෙලඳ පොලේ තිබෙන pregnancy strips වලන් දින 28න් වුවත් ගර්භණී බව හඳුනා ගැනීමේ හැකියාව තිබෙනව.