ප්රශ්නය
Doctor mata periods iwara wela dawas 29 n strip eka positive una. Samanyen pregnant kiyala danaganna 6 week yanawada? Naththam strip eke widiyata man dan pregnant da?
පිළිතුර
නැහැ. දැනට වෙලඳ පොලේ තිබෙන pregnancy strips වලන් දින 28න් වුවත් ගර්භණී බව හඳුනා ගැනීමේ හැකියාව තිබෙනව.