Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Dr. Mata September6 abortion una, aith urine test ekak karama eke positive kiyanawa, dawasata le tikak yanawa 2-3parak wage, eka baya wenna hethuwakda? Scan ekak karanna oneda? Man danata folic acid gannawa, mata danma babek gana balaporottu tiyanna barida?

අසන ලද්දේ: Am*** · වයස 23 · 461 views

පිළිතුර

ගබ්සාවකට සති 4කට පසු මුත්‍රා පොසිටිව් නම් එය පරීක්ෂා කර බැලිය යුතු තත්වයක්. ස්කෑන් පරීක්ෂණයක් සහ මුත්‍රා හෝ ලේ පරීක්ෂණ අවශ්‍ය වෙනව.