ප්රශ්නය
Dr. Mata September6 abortion una, aith urine test ekak karama eke positive kiyanawa, dawasata le tikak yanawa 2-3parak wage, eka baya wenna hethuwakda? Scan ekak karanna oneda? Man danata folic acid gannawa, mata danma babek gana balaporottu tiyanna barida?
පිළිතුර
ගබ්සාවකට සති 4කට පසු මුත්රා පොසිටිව් නම් එය පරීක්ෂා කර බැලිය යුතු තත්වයක්. ස්කෑන් පරීක්ෂණයක් සහ මුත්රා හෝ ලේ පරීක්ෂණ අවශ්ය වෙනව.