Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

21 days valin karana progesterone test eke mage report eke result ekata thibbe 1 kiyala. babek hadanna meka mata prashnayak veida?

අසන ලද්දේ: Ch*** · වයස 35 · 466 views

පිළිතුර

මින් අදහස් වෙන්නේ ඊට පෙර මාසය තුලදී ඔබේ ඩිම්බ පිටවීමක් සිදුවී නැති බවයි. මෙයට හේතුව අනුව සුදුසු ප්‍රතිකාර කල යුතුයි. එමගින් දරුඵල ලබා ගන්න පුළුවන්.