අපි එකතු වුනේ නොවැම්බර් 28.29 වෙනිදා postinor 2 tablet එක හරි වෙලාවට ගත්තා.පස්සේ menses වුනා දෙසැම්බර් 5 වෙනිදා.දවස් 3 තිබ්බා.දවස් දෙකකට වගෙ පස්සෙ හවස කරකැවිල්ල ගතියක් එක්ක වමනෙ ආවා.ඒ වෙලේ විතරයි.දැන් දවස් 2 වගෙ මුකුත්ම ලක්ෂණයක් නෑ.ඒත් 3 වෙනි දවසෙ පොඩි උගුරෙ අමාරුවක් තියෙනවා.මේක ගර්භණීවීමට හැකිද? නැත්නම් වෙන ප්රශ්නයක් ද?
නැහැ. Postinor නියමිත වේලාවට ගෙන ඉන් පසු ඔසප් වීමක් සිදු වී ඇති නිසා බොහෝවිට ගැබ් ගෙන නැහැ. කරකැවිල්ල සහ වමනය මෙතරම් ඉක්මනින් ගර්භණී බවේ ලක්ෂණ ලෙස ඇති වෙන්නෙ නැහැ. තහවුරු කර ගැනීමට ලිංගික එක්වීමෙන් සති තුනකට පසු මුත්රා පරීක්ෂා කර බලන්න.
තවත් ප්රශ්න
ඔබේ ගැටළුව යොමු කරන්න
ගැබ් ගෙන සිටියදී කොවිඩ් එන්නතේ දෙවන මාත්රාව ගන්න පුළුවන්ද?Can I take the second COVID vaccine dose while pregnant?
ලිංගික අවයව එකට ගෑවීමෙන් ගැබ් ගන්න පුළුවන්ද?Can pregnancy happen from genital rubbing without sex?
Postinor ගත්තට පස්සෙ ආයෙත් ලේ යන එක ප්රශ්නයක්ද?Is bleeding again after taking Postinor a problem?
කොවිඩ් එන්නත ගත්තට පස්සෙ දරුවෙක් හදන්න පමා වෙන්න ඕනද?Should pregnancy be delayed after the COVID vaccine?