Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

docter man mery karala dan 6 years wage wenawa mata babek hambenna hitiya eyage heart 1a hedila ne kiyala masa 3nen ain kala dan 2 years wage wenawa. Thama babek ne. Vog chennel kalama kewa mage dimba moranne kiyala ekata beth dunna saru kaledi ekeathu unata thama pilisida genimak une ne.

අසන ලද්දේ: Ni*** · වයස 28 · 1048 views

පිළිතුර

මේ පිළිබඳ වැඩිදුර පරීක්ෂණ සහ ප්‍රතිකාර අවශ්‍ය වෙනව. ඔබේ වෛද්‍ය වරයා හමුවී උපදෙස් ලබා ගන්න.