Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Dr. period wela 28 days Walin urine test ekak kaloth results pennanawada.Namuth mata period wenne 31 days walin.

අසන ලද්දේ: Ni*** · වයස 27 · 527 views

පිළිතුර

ඔසප් වීම දින 31කට වරක් සිදුවේනම් දින 31කට පසුව මුත්‍රා පරීක්ෂා කර බැලිය යුතුයි. ඉන් පෙර පොසිටිව් වීමට ඉඩකඩ අඩුයි.