Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Doctor Mama marry karala auruddak wenawa.babala parakku nisa vog doctor kenekta pennuwama duinum kiyala tablet ekak dunna periods dewani dawase idala bonna kiyala Mama masa 2k biwwa.march 24 thamai mata periods hadune.april 21wenasak wage mata Danna nisa mama gedara urine ekak check kala.eka positive doctor a nisa 4k vithara baluwa urine a okkaoma positive sir.mama vog doctor pennuwa 23 wenida scan kalama Na kiwwa.ath doctor aith mama April 24i 25i check Kala urine.a dekath positive doctor.ai doctor ehema wenne.mama pregnant wela neda doctor.ai scan ekata ahuwa wenne naththe doctor.

අසන ලද්දේ: Ro*** · වයස 23 · 1749 views

පිළිතුර

නැවත ස්කෑන් පරීක්ෂණයක් සිදු කර ගැනීම සඳහා වෛද්‍ය වරයා හමුවන්න. සමහරවිට පලමු ස්කෑන් පරීක්ෂණයට දරු ගැබක් නොපෙනෙන අවස්තා තිබෙනව.