Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Dr.mata hetata 4 week. Ada vog sir ta pennuwa.scan akedi babage heartbeet aka pennuwa. Ath ake thiyenne 6 week 2 days kiyala. Gastational sac akath tikak podiy kiuwa. Thawa sathi dekakin anna kiuwa. Dr mage babata prashnayak vena akak nedda. Sac aka prashnayak veyda. Ay sathi ganana venas vela thiyenne. Mama den gagan ganna ona a sathi gananada.

අසන ලද්දේ: An*** · වයස 29 · 547 views

පිළිතුර

එය ස්කෑන් පරීක්ෂණ වාර්තාව අනුව ඔබේ වෛද්‍ය වරයා තීරණය කරාවි. මුලින් කරන ස්කෑන් පරීක්ෂණයේ වාර්තාව අනුව දින නිවැරදිවම කිව හැකියි.