Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Heart eke problem ekak thiyanawa kiyala ECG ekakin danaganna labuna.eth A Sadaha beheth karanne naha.dan sulu washayen heart eke apahasuthawayak danenna patan aran..marry krala babek balaporoththuwen inne.lean PCOS thibenawa. 1)me thathwaya matha daruwek sadaha prathikara aramba karanna puluwanda. 2)nathnam cardiologist kenekta mulinma penwiya yuthuda? 3) Daruwek hadanna hoda nadda mema thathwaya matha? Please answer karanna mage problems 3tama.thank u.

අසන ලද්දේ: Sa*** · වයස 28 · 995 views

පිළිතුර

හෘද රෝග තත්වය කුමක්දැයි හරියටම නොදැන මේ සඳහා පිළිතුරු ලබා දීම අපහසුයි. ඔබේ පරීක්ෂණ වාර්තාවන් සමග විශේෂඥ වෛද්‍ය වරයෙකු හමුවී උපදෙස් ලබා ගන්න.