Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Doctor mama marry karala dan aurudu 2k.api dan auruddaka withara idala babek balaporoththuwen inne.eth thama na. Api doctor kenek meet una.eya scan ekak karala dimba merime prashnayak na kiyala beheth dunne na.passe block ekak thiyanawada baluwa.ekath good.husband ge SFA test ekath kala eka 22i. Api dan monada karanna oni doctor?

අසන ලද්දේ: Di*** · වයස 28 · 376 views

පිළිතුර

ශුක්‍රණු ප්‍රමාණය තරමක් අඩුයි. හඳුනා ගත හැකි කිසිම අසාමාන්‍ය තාවයක් නැතිවත් දරු පිළිසිඳ ගැනීම ප්‍රමාද වෙන අවස්තා තිබෙනව. එවිට IUI වැනි ප්‍රතිකාර ක්‍රමයකට යොමුවීම සුදුසුයි