Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Dr mata maasa 5kin menses une ne Mn dr kenek meet wela ekata beheth gatta.blood report hodai kiyalath kiwwa dr.namuth mage dimba moranne ne qwa ekata beheth Dunna.mata denaganna puluwanda a beheth pavichchi krla babek ikmnata lebeida kyla.nettam godak kal beheth pavichchi krnna onada?

අසන ලද්දේ: Ch*** · වයස 24 · 980 views

පිළිතුර

එම බෙහෙත් වලින් කරන්නෙ ඩිම්බ මේරීම උත්තේජනය කිරීම පමණයි. ගැබ් ගැනීම සඳහා තවත් බොහෝ කරුණු බලපාන නිසා ඒ සඳහා කොපමන කාලයක් ගතවේදැයි හරියටම කියන්න බැහැ.