Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

dr man 4month pregnant.mata udeta kisima apahasu thawayak ne.wamane occaraya naha.ethakota dr mage baba nirogi netiwai da kiyala baya hithenawa.fb eke post ekak thibuna udeta apahadu thawayan thiyanawam nirogi daruwek kiyala.

අසන ලද්දේ: Ne*** · වයස 27 · 938 views

පිළිතුර

නැහැ. දරුවාගේ නිරෝගී බවට මින් බලපෑමක් ඇති වෙන්නෙ නැහැ. වමනය ඕක්කාරය ඇති වෙන මව්වරුන්ට මුල් මාස කිහිපය තුල ගබ්සා වීමට ඇති අවදානම තරමක් අඩුයි.