Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

dr api marry karala aurudu 5k wenawa.thawama bala neha.husband sperm count eka hodatama adui.beheth walin count eka wedi karaganna puluwanda please dr apita mekata pilithurak denna.

අසන ලද්දේ: He*** · වයස 35 · 947 views

පිළිතුර

බැහැ. මේ සඳහා IUI හෝ ICSI ප්‍රතිකාර ක්‍රමයකට යොමුවීම වඩා සුදුසුයි. වෙෙද්‍ය වරයෙක් හමුවී උපදෙස් ලබා ගන්න