Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Dr. Mage 1 babawa hadisiyema csear karala gathtge.ethakota labour room endala kathiter ehema gahuwa bikini line shave kara. Bt mage 2 baba hamba wenna mata kalin admitwenna una blood transplant karanna. Mage hb adu nisa. Csear 1 ganna dawase ude ward 1 endanma katheter 1 gahuwa. Anika bikini line shave kareth nikan wathura gala .Man godak amaruwen hitiye. Mata dana ganna ona dr. Katheter 1 anesthesia dennw nathuwa ward 1 de ehema daanawada eken man godak duk winda .anesthesia dunnama kathere danna barida man general hospital giye.private hospitals wala ehema neha. Ehema karanna puluwanda dr. Thx

අසන ලද්දේ: ni*** · වයස 26 · 844 views

පිළිතුර

සමහර රජයේ රෝහල් වල සැත්කම් සඳහා ඇති කාලය සීමිත නිසා ශල්‍යාගාරයට යාමට පෙර මුත්‍රා බටය දැමීම සිදු කරනව. නමුත් වඩාත් සුදුසු වෙන්නෙ නිර්වින්දනයෙන් පසුව මෙය සිදු කිරීමයි.