Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Dr bleed wela day 14 weddi breast eka ridenne ai? Day 14 kiyanne saru dawas neda? Day 13 scan 1 karama dimba pita wela thibuna.Next bleed date eka wenakan ek thiyenawa.

අසන ලද්දේ: Am*** · වයස 28 · 1258 views

පිළිතුර

ඔසප් චක්‍රයේ හොමෝන වෙනස් වීම් නිසා සමහර විට මෙවැනි වේදනාවක් ඇති වෙන්න පුළුවන්.