ප්රශ්නය
Dr bleed wela day 14 weddi breast eka ridenne ai? Day 14 kiyanne saru dawas neda? Day 13 scan 1 karama dimba pita wela thibuna.Next bleed date eka wenakan ek thiyenawa.
පිළිතුර
ඔසප් චක්රයේ හොමෝන වෙනස් වීම් නිසා සමහර විට මෙවැනි වේදනාවක් ඇති වෙන්න පුළුවන්.