Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

doctor mata dan sathi 31 le chuttak gihin bade kekkumai konde kekkumai avith man hospitle admit una mage wedemaha path wela thiyenne kiuwa . Dan man gedara avith inne hema welema mata muthra bara enawa doctor eth muthra yanne ne sudu pata diyarayak wage enawa udeta negitiddi ehema . A ai doctor ehema wenne ?

අසන ලද්දේ: As*** · වයස 23 · 843 views

පිළිතුර

මෙය වැදෑමහ පහත් වීමට සම්බන්ධ නැහැ. පරීක්ෂාවකින් තොරව සාමාන්‍ය තත්වයක්දැයි පැවසීම අපහසුයි.