Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Dr. Mang dang pregnant wela masa 1/12, mata nitharama gastritis hadenava, mata bonna puluwan beheth monada ?? Mata weez ekath hadenava ekata mang inhelar pavichichi karanna puluwanda?

අසන ලද්දේ: As*** · වයස 21 · 485 views

පිළිතුර

මේ සඳහා ඔබේ වෛද්‍ය වරයා හමුවී සුදුසු ඖෂධ ප්‍රතිකාර නිර්දේශ කරවා ගන්න. ඔබ කලින් සිට භාවිතා කරන ඉන්හේලර් ඖෂධ දිගටම භාවිතා කරන්න පුළුවන්.