Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Docter mn dina28n hariyatama menses wenawa. Mn marry karala masa 9 i. Mata tama babala na. Mn daruwek gana balaporottu wenawa. Et tamana. Mn menses wela nawatuna dawase indala dina 4k mahattaya ekka ekatu una.menses una gaman dawaswala ekata hitiyata babala hadennadda. Ane docter mata babala innawada kiyala danaganna oni.

අසන ලද්දේ: Sh*** · වයස 21 · 626 views

පිළිතුර

සමහරවිට කිසිම ගැටළුවක් නැතිවත් දරු පිළිසිඳ ගැනීම මාස කිහිපයක් ප්‍රමාද වෙන්න පුළුවන්. එය සාමාන්‍ය තත්වයක්. සරු කාලය තුල ලිංගිකව එක් විමෙන් දරු පිළිසිඳ ගැනීමට ඇති හැකියාව වැඩි වෙනව. පහත පිටුවෙන් සරු කාලය ගණනය කර ගන්න පුළුවන්.

http://www.vog.lk/fertility.php