Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Dr mage mage husband videsha gatha wela inne.labana mase enawa.mata ikmant pregnat wenna ona.folic acid bonawa.mata mensurs weddi bade kakkua hadenawa.man ekata tvs eka kara.doc kiuwa prashnayak na kiyala.ikmanin pregnat wimata kala yuththe kumakda.thnks dr

අසන ලද්දේ: Th*** · වයස 23 · 717 views

පිළිතුර

ගැබ් ගැනීම ප්‍රමාදවෙන හේතුවක් වෛද්‍ය පරීක්ෂණ වලදී සොයා ගෙන නොමැති නම් විශේෂ ප්‍රතිකාර ගැනීමක් අවශ්‍ය නැහැ. සරු කාලය තුල එක්වීම තුලින් ගැබ් ගැනීමේ හැකියාව වැඩියි.