ප්රශ්නය
Dr pregnant weme sambawithawa wedi kara ganimata water godak bonna onada,age usnathwaya adu kara ganna ona da?a sadaha special meal chart ekak follow karanna on a da?
පිළිතුර
නැහැ. ශරීරයේ බර නියමිත මට්ටමට පවත්වා ගන්න සුදුසු ආකාරයේ ආහාර පාලනය සහ ව්යායාම වල යෙදෙන්න.