Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Dr pregnant weme sambawithawa wedi kara ganimata water godak bonna onada,age usnathwaya adu kara ganna ona da?a sadaha special meal chart ekak follow karanna on a da?

අසන ලද්දේ: He*** · වයස 34 · 629 views

පිළිතුර

නැහැ. ශරීරයේ බර නියමිත මට්ටමට පවත්වා ගන්න සුදුසු ආකාරයේ ආහාර පාලනය සහ ව්‍යායාම වල යෙදෙන්න.