Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Doctor , babata dan sathi 12 vog doc vitamin ekka tawa capsule ekak liyala dunna bonna kiyala babage snayu wradanaya wenna kiyala pulse(omega3 ) meken mokakda wenne doctor pharmacy eken kiyala tiyenawa meka thel adu karana ekak kiyalat.mama thyroxine ganna kenek ekai me behet ekai atara sambandayak tiyenawada ,mama me capsule eka bona eke tiyena wasiya prayojanaya mokakda babata eken labenne monawada

අසන ලද්දේ: Su*** · වයස 31 · 524 views

පිළිතුර

මෙය ලබා ගැනීම අත්‍යවශ්‍ය නැහැ. දරුවාගේ මොලය වර්ධනයට මෙවැනි ඖෂධ උපකාරි වෙන්න පුළුවන් නිසයි සමහර වෛද්‍ය වරු මෙය නිර්දේශ කරන්නේ. තියිරොක්සින් ඖෂධය සහ මෙම ඖෂධ අතර සම්බන්ධයක් නැහැ.