Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Dr.mama babek balaporoththuwen inne danata 11/2 kalayaka idan.namuth mage tsh level eka masayakata kalin 0.109.danata 75mg tablet eka bonawa.me mase menses wenna tibune 20 wenidata.namuth thama menses une naha.mage agata amaruwakuth ekka 2 withara vamanaya giya.dr tsh level eka mehem tibeddi babek labenna enna puluwanda?

අසන ලද්දේ: D.*** · වයස 29 · 510 views

පිළිතුර

පුළුවන්. මුත්‍රා පරීක්ෂණයක් කර එය පොසිටිව් නම් ඔබේ වෛද්‍ය වරයා හමුවී ඖෂධ මාත්‍රාව සුදුසු පරිදි වෙනස් කරවා ගන්න.