ප්රශ්නය
Dr.mama babek balaporoththuwen inne danata 11/2 kalayaka idan.namuth mage tsh level eka masayakata kalin 0.109.danata 75mg tablet eka bonawa.me mase menses wenna tibune 20 wenidata.namuth thama menses une naha.mage agata amaruwakuth ekka 2 withara vamanaya giya.dr tsh level eka mehem tibeddi babek labenna enna puluwanda?
පිළිතුර
පුළුවන්. මුත්රා පරීක්ෂණයක් කර එය පොසිටිව් නම් ඔබේ වෛද්ය වරයා හමුවී ඖෂධ මාත්රාව සුදුසු පරිදි වෙනස් කරවා ගන්න.