Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Dr, mata periods hadila 15 or 16 dawase wam patte or dakunu patte yati bade cramp ekak enawa , mata eka godak kal idan tiyanawa ,dawasak wage e cramp eka tiyanawa ,mata periods reguler dawas 30 n 30 ta hadenawa , ai dr ehema cramp wenne , , ewagema lingikawa ekathu unama gab ganima sadaha ade tikak wela inna oneda doctor shukranu athulata yanakam

අසන ලද්දේ: Pe*** · වයස 34 · 486 views

පිළිතුර

මෙය සාමාන්‍ය තත්වයක්. එලෙස ඇඳේ සිටීම අවශ්‍ය නැහැ.