Skip to main content
VOG.LK ප්‍රශ්න හා පිළිතුරු

ප්‍රශ්නය

Mata missed miscarriage 4 k wela thiyenawa doctor..mata vog dr kenek echosprin bonnda kiwa eka 2 yrs vithara biwwa..ita passe pregnant wela abortion una..mata den echosprin bonnda be gastric problem enava..vena monava hari beheth thiyenawadha and eka bivve nethnam baba hariyanne nethivaidha???

අසන ලද්දේ: Mr*** · වයස 26 · 501 views

පිළිතුර

ගැබ් ගැනීමෙන් පසු පමණක් මෙම ඖෂධය ලබා ගත හැකියි. කලින් ගබ්සාවන්ට හේතු වූ වෙනත් කරුණක් ඇතිදැයි තවදුරටත් පරීක්ෂා කර බැලීමට සුදුසුයි.